MUHASEBE ÖĞRETİMİNDE DİSKALKULİNİN VE ÇOKLU ZEKANIN ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
İsmail Hakkı ÜNAL, 2017
MUHASEBE ÖĞRETİMİNDE DİSKALKULİNİN VE ÇOKLU ZEKANIN ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
MUHASEBE ÖĞRETİMİNDE DİSKALKULİNİN VE ÇOKLU ZEKANIN ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
İsmail Hakkı ÜNAL, 2017
MUHASEBE ÖĞRETİMİNDE DİSKALKULİNİN VE ÇOKLU ZEKANIN ÖĞRENME ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Tags çoklu zekanın öğrenme muhasebe öğretimi
TARIMSAL ÜRETİM ARTIŞI VE ÜRETİCİNİN KORUNMASI İÇİN KOOPERATİFLEŞMENİN ÖNEMİ Abdullah ÇAVUŞ/Bağımsız Denetçiler Derneği Başkanı (29.03.2021) …